كلام بجد من القلب

الأربعاء، 23 مارس 2011 التسميات:
حاسس بخنقة وضيقة حاسس ان اننا بتهد فى ناس من برها بريقة بس من جوووها تشد هو اية لاللى حصل فى الدنيا انا حاسس اننا موجوع عامل بتعذب دة انا بنذف من برة ومن جوة دموع بعدك مش هيموتنى لا بالعكس دة انت حييتنى كل حاجة بيك ربطتنى خلاص قطعتها انت بجد جرحك ليا علمنى معلمش عليا ووقفنى على رجليا خلاص كلامى انتهى
انا كنت بعتبرك بجد كتير عليا بس اكتشفت اننا اللى كتيير عليك واننت اصغر من انك تتسلى بيا دة انا كنت نعمة كبيرة ضاعت من ايديك
بعدك مش هيموتنى لا بالعكس دة انت حييتنى كل حاجة بيك ربطتنى خلاص قعطعها انت بجد جرحك ليا علمنى معلمش عليا ووقفنى على رجليا خلاص كلامى انتهى
كلامى انتهى

0 التعليقات:

إرسال تعليق

احلى واجمل شات لدردشه مع مزيكا اون لاين

مختارات القراء لهذا الشهر

ضع ايميلك هنا ليصلك جديد المدونه





مزيكا اون لاين



المتابعون

القادم اجمل




 
مزيكا اون لاين © 2010 | تعريب وتطوير : مزيكا اون لاين | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates